Přejít k obsahu


Reflexe a hodnocení kvality výuky I.

Citace:
SLAVÍK, J.., HAJEROVÁ MÜLLEROVÁ, L.., SOUKUPOVÁ, P.., BENEŠOVÁ, D.., CHOCHOLOUŠKOVÁ, Z.., LUKAVSKÝ, J.., KUBERSKÁ, M.., STACKE, V.., VEJVODOVÁ, J.., VÝCHODSKÁ, H.. Reflexe a hodnocení kvality výuky I.. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2020, 217 s. ISBN: 978-80-261-0920-4
Druh: KNIHA
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Reflection and evaluation of teaching quality I.
Rok vydání: 2020
Místo konání: Plzeň
Název zdroje: Západočeská univerzita v Plzni
Autoři: doc. PaedDr. Jan Slavík CSc. , prof. PhDr. Ing. Lenka Hajerová Müllerová Ph.D., MPH , Mgr. Pavla Soukupová Ph.D. , Mgr. Daniela Benešová Ph.D. , RNDr. Mgr. Zdeňka Chocholoušková Ph.D. , Mgr. Jindřich Lukavský Ph.D. , Mgr. Markéta Kuberská Ph.D. , RNDr. Václav Stacke Ph.D. , PaedDr. Jana Vejvodová CSc. , PaedDr. Helena Východská ,
Abstrakt CZ: Učební text pro studenty učitelství, který je zdrojem základních poznatků o reflektivní praxi v pojetí D. Schona a F. J. Korthagena. Cílem je připravit budoucí učitele jako tzv. reflektivní praktiky, tj. odborníky s kompetencí získávat důležité informace pro zvyšování kvality výuky přímo z vlastní učitelské praxe. Učebnice vychází z výzkumu kvality výuky v projektu GAČR.
Abstrakt EN: Teacher textbook, which is a source of basic knowledge about reflective practice in the concept of D. Schon and F. J. Korthagen. The aim is to prepare future teachers as so-called reflective practitioners, i.e. professionals with the competence to obtain important information for improving the quality of teaching directly from their own teaching practice. The textbook is based on research on the quality of teaching in the GAČR project.
Klíčová slova

Zpět

Patička