Přejít k obsahu


Kvalita distanční výuky na katedrách a ústavech historie v době covid-19

Citace:
FRITZOVÁ, M.Kvalita distanční výuky na katedrách a ústavech historie v době covid-19. Pedagogická orientace, 2020, roč. 30, č. 2, s. 255-265. ISSN: 1211-4669
Druh: ČLÁNEK
Jazyk publikace: cze
Anglický název: Quality of distance education at departments and institutes of history in the time of covid-19
Rok vydání: 2020
Autoři: Mgr. et Mgr. Marie Fritzová Ph.D.
Abstrakt CZ: Předkládaný výzkum se zaměřil na otázku kvality výuky v době coronavirové krize na katedrách a ústavech historie, které poskytují pedagogické vzdělání budoucím učitelům. Zajímalo nás, jak vysokoškolští učitelé, kteří jsou primárně humanitně orientovaní, zvládali podle svých studentů online výuku. Dále nás zajímalo, jak byli studenti obecně spokojeni s distanční výukou na svých katedrách/ústavech historie. Výzkum slouží také jako interní nástroj katedry historie na FPE ZČU ke zkvalitnění výuky.
Abstrakt EN: Presented research focused on the issue of teaching quality during the coronavirus crisis at the department and the Department of History, which provides pedagogical education for future teachers. We were interested in how university teachers, who are primarily humanities-oriented, managed online teaching according to their students. We were also interested in how satisfied students are in general with distance learning at your departments / institutes of history.
Klíčová slova

Zpět

Patička