Publikace
Zpět
Digitální technologie jako nástroj školního podvádění
Citace: |
HONZÍKOVÁ, J.., SIMBARTL, P.., BAJTOŠ, J.. Digitální technologie jako nástroj školního podvádění. In Trendy ve vzdělávání 2020 : mezinárodní konference. Olomouc: Univerzita Palackého, 2020. s. 1. ISBN: 978-80-244-5687-4
|
---|---|
Druh: | STAŤ VE SBORNÍKU |
Jazyk publikace: | cze |
Rok vydání: | 2020 |
Místo konání: | Olomouc |
Název zdroje: | Univerzita Palackého |
Autoři: | prof. PaedDr. Jarmila Honzíková Ph.D. , PhDr. Petr Simbartl Ph.D. , Prof. Ing. Ján Bajtoš CSc, PhD. |
Abstrakt CZ: | Problematika školního podvádění je velmi aktuální a diskutované téma již od druhé poloviny minulého století. Současné moderní technologie a v podstatě neomezený přístup studentů k internetu poskytují nové možnosti k získávání učebních materiálů, které jim usnadňují učení. Zároveň tyto možnosti umožňují studentům najít nové způsoby, jak ve školním prostředí podvádět. Výzkumná studie se zabývá využíváním digitálních technologií při školním podvádění a odpovídá na otázku, zda studenti při školním podvádění využívají více klasické papírové taháky nebo digitální technologie. |
Klíčová slova |
Zpět