Publikace
Zpět
Studium učitelství pro mateřské školy v distanční formě při nouzovém stavu
Citace: |
HONZÍKOVÁ, J. . Studium učitelství pro mateřské školy v distanční formě při nouzovém stavu. Inovace a technologie ve vzdělávání, 2020, roč. 3, č. 1, s. 14-19. ISSN: 2571-2519
|
---|---|
Druh: | ČLÁNEK |
Jazyk publikace: | cze |
Anglický název: | Teaching study for nurseryschools in distance form in a state of emergency |
Rok vydání: | 2020 |
Autoři: | prof. PaedDr. Jarmila Honzíková Ph.D. , |
Abstrakt CZ: | Současné vzdělávání je charakterizováno průnikem nových technologií do vyučovacích metod a forem práce nejen na základních, středních, ale hlavně na vysokých školách. Vedle klasických přednášek a seminářů, mají studenti k dispozici takéelektronické opory např. ve formě e-kurzů. Které elektronické opory jsou nejčastěji využívány vyučujícími, ukázala krizová situace v letním semestru akademického roku 2019/20, kdy celý svět zasáhla pandemie COVID 19. Všudypřítomný koronavirus v podstatě vrhl studenty i vyučující ze dne na den do zcelanové situace, ve které výuka probíhala pouze distanční formou. |
Abstrakt EN: | Current education is characterized by the penetration of new technologies intoteaching methods and forms of work not only at primary, secondary, but mainly at universities. In addition to classical lectures and seminars, students also have electronic support, eg in the form of e-courses. The crisis situation in the summer semester of the 2019/20 academic year, when the world was hit by the COVID 19 pandemic. The ubiquitous coronavirus basically threw both students and teachers into a completely new situation in which the teaching took place only by distance. |
Klíčová slova |
Zpět