Publikace
Zpět
Nový přístup ke zjišťování vztahu mezi charakteristikami učebního prostředí a mentálními schématy žáků
Citace: |
SLAVÍK, J. ., MENTLÍK, P. ., KOHOUT, J. . Nový přístup ke zjišťování vztahu mezi charakteristikami učebního prostředí a mentálními schématy žáků. Ostrava, 2020.
|
---|---|
Druh: | PŘEDNÁŠKA, POSTER |
Jazyk publikace: | cze |
Rok vydání: | 2020 |
Místo konání: | Ostrava |
Autoři: | doc. PaedDr. Jan Slavík CSc. , doc. RNDr. Pavel Mentlík Ph.D. , doc. Mgr. Jiří Kohout Ph.D. |
Abstrakt CZ: | Cílem příspěvku je objasnit a zdůvodnit výzkumný přístup, který spojuje didaktickou analýzu výuky s hodnocením její kvality a poskytuje opory pro zlepšování výuky v praxi na podkladě analýzy vztahu mezi charakteristikami učebního prostředí a změnami mentálních schémat žáků. Specificky se zaměřujeme na didaktickou analýzu vztahu mezi klíčovými charakteristikami učebního prostředí, módy interakce mezi žákem a vzdělávacím obsahem v jeho rámci a kvalitou mentálních schémat žáků, jež je zásadní pro porozumění obsahu. |
Klíčová slova |
Zpět