Přejít k obsahu

Publikace



Nový přístup ke zjišťování vztahu mezi charakteristikami učebního prostředí a mentálními schématy žáků

Citace:
SLAVÍK, J. ., MENTLÍK, P. ., KOHOUT, J. . Nový přístup ke zjišťování vztahu mezi charakteristikami učebního prostředí a mentálními schématy žáků. Ostrava, 2020.
Druh: PŘEDNÁŠKA, POSTER
Jazyk publikace: cze
Rok vydání: 2020
Místo konání: Ostrava
Autoři: doc. PaedDr. Jan Slavík CSc. , doc. RNDr. Pavel Mentlík Ph.D. , doc. Mgr. Jiří Kohout Ph.D.
Abstrakt CZ: Cílem příspěvku je objasnit a zdůvodnit výzkumný přístup, který spojuje didaktickou analýzu výuky s hodnocením její kvality a poskytuje opory pro zlepšování výuky v praxi na podkladě analýzy vztahu mezi charakteristikami učebního prostředí a změnami mentálních schémat žáků. Specificky se zaměřujeme na didaktickou analýzu vztahu mezi klíčovými charakteristikami učebního prostředí, módy interakce mezi žákem a vzdělávacím obsahem v jeho rámci a kvalitou mentálních schémat žáků, jež je zásadní pro porozumění obsahu.
Klíčová slova

Zpět

Patička