Přejít k obsahu

Publikace

viz původní stránky katedry:

http://kof.zcu.cz/vusc/pc/


Digitální technologie jako nástroj školního podvádění

Citace:
HONZÍKOVÁ, J.., SIMBARTL, P.., BAJTOŠ, J.. Digitální technologie jako nástroj školního podvádění. In Trendy ve vzdělávání 2020 : mezinárodní konference. Olomouc: Univerzita Palackého, 2020. s. 1. ISBN: 978-80-244-5687-4
Druh: STAŤ VE SBORNÍKU
Jazyk publikace: cze
Rok vydání: 2020
Místo konání: Olomouc
Název zdroje: Univerzita Palackého
Autoři: prof. PaedDr. Jarmila Honzíková Ph.D. , PhDr. Petr Simbartl Ph.D. , Prof. Ing. Ján Bajtoš CSc, PhD.
Abstrakt CZ: Problematika školního podvádění je velmi aktuální a diskutované téma již od druhé poloviny minulého století. Současné moderní technologie a v podstatě neomezený přístup studentů k internetu poskytují nové možnosti k získávání učebních materiálů, které jim usnadňují učení. Zároveň tyto možnosti umožňují studentům najít nové způsoby, jak ve školním prostředí podvádět. Výzkumná studie se zabývá využíváním digitálních technologií při školním podvádění a odpovídá na otázku, zda studenti při školním podvádění využívají více klasické papírové taháky nebo digitální technologie.
Klíčová slova

Zpět

Patička