Přejít k obsahu

Publikace



Žáci s odlišným mateřským jazykem a jejich podpora

Citace:
ŠAFRÁNKOVÁ, D. ZACHOVÁ, M. Žáci s odlišným mateřským jazykem a jejich podpora. Plzeň on-line prostředí, 2021.Podpůrná síť aktérů ve vzdělávání v plzeňském kraji.
Druh: PŘEDNÁŠKA, POSTER
Jazyk publikace: cze
Rok vydání: 2021
Místo konání: Plzeň on-line prostředí
Autoři: PhDr. Dagmar Šafránková Ph.D. , PhDr. Markéta Zachová Ph.D. ,
Abstrakt CZ: Hlavní ideou příspěvku je myšlenka společného vzdělávání a představení dílčích závěrů z mezinárodního česko ? polského výzkumu (realizován s univerzitou Plock) zaměřeného na podporu a vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem (dále jen OMJ) z perspektivy klíčových aktérů: vedení školy - učitelé ? rodiče. Součástí příspěvku jsou návrhy a doporučení na inovace v oblasti práce s žáky s OMJ, vč. možností implementace tohoto tématu v pregraduální a postgraduální přípravě učitelů. Příspěvek byl autorkami odpřednášen na regionální on-line konferenci ?Podpůrná síť aktérů ve vzdělávání v plzeňském kraji? (v rámci individuálního projektu ESF OP VVV MŠMT ?Inkluzivní a kvalitní vzdělávání v územích se sociálně vyloučenými lokalitami?), která proběhla 27. 10. 2021 pod záštitou Ministerstva pro místní rozvoj ČR a Agentury pro sociální začleňování.
Klíčová slova

Zpět

Patička