Publikace
Zpět
Žáci s odlišným mateřským jazykem a jejich podpora
Citace: |
ŠAFRÁNKOVÁ, D. ZACHOVÁ, M. Žáci s odlišným mateřským jazykem a jejich podpora. Plzeň on-line prostředí, 2021.Podpůrná síť aktérů ve vzdělávání v plzeňském kraji.
|
---|---|
Druh: | PŘEDNÁŠKA, POSTER |
Jazyk publikace: | cze |
Rok vydání: | 2021 |
Místo konání: | Plzeň on-line prostředí |
Autoři: | PhDr. Dagmar Šafránková Ph.D. , PhDr. Markéta Zachová Ph.D. , |
Abstrakt CZ: | Hlavní ideou příspěvku je myšlenka společného vzdělávání a představení dílčích závěrů z mezinárodního česko ? polského výzkumu (realizován s univerzitou Plock) zaměřeného na podporu a vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem (dále jen OMJ) z perspektivy klíčových aktérů: vedení školy - učitelé ? rodiče. Součástí příspěvku jsou návrhy a doporučení na inovace v oblasti práce s žáky s OMJ, vč. možností implementace tohoto tématu v pregraduální a postgraduální přípravě učitelů. Příspěvek byl autorkami odpřednášen na regionální on-line konferenci ?Podpůrná síť aktérů ve vzdělávání v plzeňském kraji? (v rámci individuálního projektu ESF OP VVV MŠMT ?Inkluzivní a kvalitní vzdělávání v územích se sociálně vyloučenými lokalitami?), která proběhla 27. 10. 2021 pod záštitou Ministerstva pro místní rozvoj ČR a Agentury pro sociální začleňování. |
Klíčová slova |
Zpět