Publikace
Publikace za rok 2023
Počet | Rok | |
---|---|---|
Počet titulů | 8 |
SLOWÍK, J. GAŽÁKOVÁ, E. HOLEČEK, V. ZACHOVÁ, M. Comprehensive support for pupils at risk of school failure in inclusive education: theory and school practice in the Czech Republic. International Journal of Inclusive Education, 2023, roč. 27, č. 7, s. 834-850. ISSN: 1360-3116
Detail publikace
|
BURŠÍKOVÁ, D.; KOHOUT, J.; BĚLOHLÁVKOVÁ, A.; EBEL, M.; KRŠEK, P. Factors influencing the quality of life of school children with epilepsy. Praha, 2023.15th European Paediatric Neurology Society (EPNS) Congress.
Detail publikace
|
BURŠÍKOVÁ, D. KOHOUT, J. BÍLKOVÁ, Z. JOŠT, J. Knowledge of and attitudes towards epilepsy among homeroom teachers of children with epilepsy in the Czech Republic. Epilepsy & Behavior, 2023, roč. 144, č. JUL 2023, s. nestránkováno. ISSN: 1525-5050
Detail publikace
|
FARNICKA, M.; KOSÍKOVÁ, V. Models of Inclusive Education in Selected Educational Institutions in Czechia – Inclusive Education and Organization Culture. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sekce J ? Paedagogia-Psychologia, 2023, roč. 36, č. 1, s. 45-61. ISSN 0867-2040.
Detail publikace
|
NOHAVOVÁ, A.; LOVASOVÁ, V.; KOMZÁKOVÁ, M.; SOUKUPOVÁ, P. Psychodidaktická problematika v reflektivní praxi budoucích učitelů. Pedagogika, 2023, roč. 73, č. 2, s. 173-199. ISSN 0031-3815.
Detail publikace
|
SLOWÍK, J.; KUBÍKOVÁ, K.; BOHÁČOVÁ, A.; PEŠKOVÁ, M.; SHATUNOVA, O.; MINAKHMETOVA, A. Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools from the Point of View of Their Peers: A Comparison of Experiences with Inclusive Education in Czech and Russian Primary Schools. International Journal of Disability, Development and Education, 2023, roč. 70, č. 7, s. 1245-1263. ISSN 1034-912X.
Detail publikace
|
PEŠKOVÁ, M.; KUBÍKOVÁ, K. Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 5. 2023.
Detail publikace
|
TICHÝ, J.; VRBÍK, V.; LOVASOVÁ, V. Využití Wordu a screen-readeru při studiu jazyků u prakticky a úplně nevidomých. Arnica, 2023, roč. 13, č. 2, s. 59-63. ISSN 1804-8366.
Detail publikace
|